Kto ty jesteś?
-Kise Ryouta.
Twe przezwisko?
-Jestem ciota.
A dlaczego?
-Często płaczę.
Jaki powód?
-Nie wytłumaczę.
A co robisz?
-Zbijam kasę.
Niby za co?
-Za zdjęć masę.
Jesteś modelem?
-Tak, fotograficznym.
W jakiej branży?
-W przemyśle pornograficznym.
Ile zarabiasz?
-Dwa miliony.
A dla kogo?
-Dla mej żony.
Kto Twa żona?
-Aominecchi drogi mój.
Co Ci się w nim podoba?
-Jego chuj.
Kochasz go?
-Z całego serducha.
A dlaczego?
-Bo dobrze rucha.
Koszykówka?
-Dalej grywam.
A wygrywasz?
-Nie wygrywam.
Jesteś słaby?
-Niekoniecznie.
Więc czemu?
-Bo Aomine wygrywa wiecznie!
Czy go pokonasz?
-Pokonam i ukatrupię.
Jak to zrobisz?
-Zagoszczę w jego dupie!
To pomoże?
-Jestem pewien.
Co on zrobi?
-Tego nie wiem.
A włosy czym farbujesz?
-Jajecznicą z pięciu jaj.
A makijaż?
-Weźże mi już spokój daj!
Nie mogę jeszcze skończyć, proszę daj mi dokończyć. Jesteś sławny i bogaty...
-Weź mnie już tak nie wychwalaj!
Więc kończymy. Jakieś dla fanów słowo?
-Wypierdalaj!!!!! :D

Cześć, ohayo, dolce vita, yuki cię za pałę chwyta ! xD
OdpowiedzUsuńSayuri. Oświadczam przy świadkach że tu i teraz zrywam z tobą znajomość.
Powód: moja znajomość z tobą diametralnie zagraża mojemu życiu, bo zdrowie mi już całkowicie zniszczyłaś.
To już jest koniec, żegnaj. Dziękuje ci za najlepiej spędzony czas w życiu.
a teraz serio: HAHAHAHAHAHAHAHA !!! xDD
ma ktoś jakiś mocny środek przeciwbólowy ? bo mnie tak brzuch boli ze śmiechu że chyba zaraz odejdę z tego światu ;p
FARBOWANIE WŁOSÓW JAJECZNICĄ - no trzymaj mnie grawitacjo bo zaraz odlecę xD
Ja już kończę temat tego wiersza, bo nie mogę pisać bo tak się śmieje, że mi się ręce trzepią xD krótkie, ale kolejne mistrzostwo ;p
A teraz będzie spam, ale w dupie to mam, bo po prostu muszę to napisać gdzieś bo nie wytrzymam !! xD To MUSI być uwiecznione ! ;p
~Czwartek, 20:34, galeria krakowska, klejenie taśmą klejącą przedartego 50 euro~
sayuri i przyjaciele: za ch**a nie przetniemy tej taśmy bez nożyczek, kto ma nożyczki ?
yuki: sayu, dzwoń do akashiego, on na 100% ma
sayu: no, do aomine se zadzwoń to ci pałą przetnie
sayu i przyjaciele: zadzwońmy do kogoś kto mieszka w pobliżu i ma nożyczki
yuki: a kto ma coś na koncie, bo ja nie mam nic
wszyscy: my też nic nie mamy
sayu: to dzwoń na policje, może oni mają nożyczki xDD !!!
Kocham cię ! xD
Prze Pani, Twe powitanie dziś wyjątkowo nie było do bani :D :P A niech sobie Pani zakańcza tą fallusową znajomość, jedna persona a już w szczególności Ty, jest dla mnie jak szanowny Tetsu w stogu siana!!!! :D Na bóla, polecam BÓLOSTOPA :D Kończyny ręczne się Pani trzepią??? :D Szkoda że nie pała :D Najdroższa grawitacjo, nie słuchaj, puść ją, niechaj odleci w przestworza :D HAHAHA!!!!! No i NASTANĘŁ CUD :D Pierwszego raza popieram Pani spama :D Bardzo dziękuje za przypomnienie, bowiem pierdalam na same głębiny oceana spermowego, w chwili, kiedy tylko wspomnę sobie to zdarzenie oraz ostateczne rozwiązanie przez mą wielebną osóbkę tegoż problema, o którym tu Pani nie wspomniała :D :P Też SIĘ kocham!!!!!! :D
UsuńAoś, strzeż się Kise, planuje twe morderstwo!! :P
OdpowiedzUsuńPodoba mi się mega! Gdybyś więcej takich wywiadów przeprowadziła.. Na przykład z szanownym Aominecchim lub Akashim, Taigą.. Do wyboru, do koloru! :D
I ten...
KISE, ŻEBY DO MNIE MÓWIĆ: WYPIERDALAJ??!?!?!?! O, przegiąłeś!! Aomine, masz nie zaspokajać jego erotycznych potrzeb przez co najmniej miesiąc! Rozumiemy się?!?
*wykrzyczałam się i już mi lepiej*
To tyle na razie z mojej strony ;)
Weny życzę i pozdrowienia przesyłam! :D :D :D
W takim a nie innym razie, wybieram się w podróż do czcigodnego światu KnB z stanowczym zamiarem przeprowadzenia wywiada z naszymi najdroższymi chłopcami :D :P Całkowicie dołączam się do tej świetnej kary dla tegoż ordynarnego i niekulturalnego Blondaska-kutaska zaproponowanej przez Ciebie :D Arcybardzo dziękuje najszanowniejszej Pani i również gorrrąąącccooo pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ^_^
UsuńHa! Ja jeszcze jeszcze żyje!
OdpowiedzUsuńGuten tag (Czemu napisałam gluten tag?! O.O)
Wprowadzam stan śmiechów przez następne trzy doby ;D
Kochany Kisiaczku, skoro już planujesz być na górze, licząc na to, że Coś ci pozwoli, to mógłbyś chociaż nie odpowiadać tego na prawo i drugie prawo. Szczególnie, jeśli wiadomo, że nasz Daiki ci na to nie pozwoli.
Byłabyś świetną reporterką ;P
Zakończę to tylko pięcioma słowami (jeśli "i" liczysz jak słowo, jak nie to czterema):
Kocham Cię i twe pomysły!
A teraz żegnam szanowną Panią z oczojebnymi włosami :D :*
(tylko się nie obraź, gdyż jestem pod wpływem wczorajszego ćpania ściany :P)
*Jeżu, jak ja piszę bez łada i składa... To ja pójdę się walnąć w łeb, może wena wróci, bo na normalność nie mam Co liczyć :|*
Weny!
Guten Abend najdroższa Minechii!!!!!! :D No proszę Pani, ja myślę iż Pani żyje i nawet nie dopuszczam myśli, żeby miało być inaczej!!!!! :D Słuszna racja co do bycia na górze, coś wielmożny Kisiaczek zaczyna za bardzo się panoszyć :O Musi go Pani okiełznać własnoręcznie, bo ja zajmuję się tylko okiełznawaniem wielebnego Aomisia :D :P Sayuri reporterką? :D Też kiedyś o tym myślałam, jednakże inną profesję wybrałam :P :D Hahaha!!! Czcigodny obrzęd ćpania ściany zawsze mile widziany!!!!! :D Również Panią kocham i proszę mi się tu nie walać w szanownego łba, bo jeszcze Pani uderzy za mocno i mi tu zejdzie śmiertelnie :O (Walić, to wiesz co możesz :P :D ) Składam Ci śliczniutkie podziękowania oraz w takim razie życzę Ci nieposkromionego przypływa weny!!!!!!!!! :D ;*
Usuń