Idzie sobie nowy roczek, mocno trzyma się za kroczek,
życzeń niesie cały worek i rozpięty ma rozporek
Wyjął fujarę, trzyma ją w górę
i o północy z niej strzela w niebo petardowe kule
A wraz z petardami które szaleją nad nami,
życzenia wzwyż też wysyła i drze się donośnie:
Aby każda osoba szczęśliwa była,
żeby w dobrostanie sobie żyła,
miała wszystko co chciała
i by pała zawsze wysoko stała!!!!!!! :D
I ażeby w tym roku nowym, być uśmiechniętym i zdrowym,
a noworoczne postanowienia były zrealizowane w oku mgnienia!!!!!
Lecz przypominam i w pasa się zginam,
że jeśli masz jakieś marzenie lub cel życiowy,
to dąż do nich zawsze, a nie tylko w roczek nowy!
I zaufaj mi, realizuj je 365 w roku dni!
Nagle petardy z nieba zniknęły i w około zapadł mrok,
jeszcze raz Wam życzę wszystkiego przearcynajlepszego na ten nowy rok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Hola seniorita Mgr. Hab. Sayuri !!! ;ppp xDD
OdpowiedzUsuńGRANATOWEGO NOWEGO ROKU 2016 !!! <333
znowu JEBŁAM po twoich życzeniach xpp mistrzu pieprzony ;DD
i tak się zobaczymy w "sylwestera" ale ci napiszę wstępne życzenia ;pp
-tradycyjnie, kolejnego roku spędzonego u boku aomine, ;pp żebyś dożyła waszej 3 rocznicy, (O_O" !!! )
-żebyś stawiała wszystkie chuje do pionu jeszcze wyżej niż dotychczas ( ale nie wiem czy się da jeszcze bardziej ) xDDD
-żeby W KLUBIE ZAWSZE BYŁ "SKURWYSYŃSKI BANG" ;ppp
- marzeń spełnienia i alkoholowego upojenia xDDD
-eetoo, szybkiego kaca wyleczenia (ooo, nawet się mi zrymowało, brawa dla yuki ! xD )
-i buhahaha, żeby cię aomine wyruchał we wszystkie dziurki jakie masz w uszach !! hahahhahahahahahha !!!! ;ppp xDDDD ( i nie tylko tam xDD )
-no i oczywiście żeby wszystkie twoje "biznesy się kręciły jak trzeba" !! ;DD
Hasta luego ! ;ppp
<333
Buenas Tardes mi querido Yuki :D Przyznam się tym razem bez bicia Ciebie, że Twe wyżej zamieszczone życzonka nawet Ci się udały, co jest świętem stojącej pały!!!!!! :P :D Nie mam obecnie czasa odcipkowywać Ci teraz na tegoże posta, lecz powiem tylko tyle iż jak by mnie miał przenajdroższy Aominecchi wychędożyć w każdą dziurkę w mych szanownych uszach to by mu musiała pała z dziewięć razy stawać i nie opadać!!!!! :D :P Gracias, Hasta la vista, z kurewskiego podniecenia pała mi śwista!!!!!!!!!!!!!! :D :P
UsuńGuten Tag.
OdpowiedzUsuń(Nie, też się nie ogarniam)
Wchodze sobie cichuteńko, a tam życzenia na nowiutki roczek.
No ta Mine z zaciechem wielki wchodz i... Po pierwszej linijce dosłownie jeb w głowę. Przy gościach się śmieje jak głupi do sera, a w czwartej aż mi pała zacna stanęła i upaść nie chciała ;-;
Dziękować bardzo i również stojącej pały, by się wszystcy uśmiechali i by weny dużo było.W skrócie mówiąc:
BY NASZE PAŁY NA BACZNOŚĆ STAŁY!
:D ;* ;P
Guten Abend mich liebste Minecchi!!!!!!!!!!!!! :D :P Vielen dank za tego arrccyyyświetnego i megapałowego komentarza po którym podniecenie w mej pale stale się namnaża!!!!! :D :P Danke jeszcze raz te konkretne życzonka i nawzajem!!!!! :D Auf Wiedersehen!!!!!! :D ^_^
UsuńJaki piękny, noworoczny wierszyk!! *_*
OdpowiedzUsuńTe życzenia takie... nastrojowe i w ogóle XD
Dziękuję Szanownej Pani i również życzę szczęśliwego Nowego Roku, z Pokoleniem Cudów, Aosiem i masą weny na opowiadania!! <3
Wielkie Arigatou przewielebnej Pani i oczywiście wzajemnie!!!!!!!! :D ^_^
Usuń