Dziś na podwórku sobie stałam,
w gwiazdy patrzyłam, i tak myślałam:
"W około pięknie ubrane choinki,
kolędy śpiewają chłopcy i dziewczynki,
innymi słowy - o jak ładnie!
Ciekawe kiedy pierwsza gwiazdka spadnie!"
I ile jest gwiazd tylu ludzi na naszej planecie,
którzy teraz świętują na świecie
Życzą sobie: Niechaj Tobie będzie zdrowie,
Tobie pieniędzy, w życiu powodzenia,
rutynowa coroczna regułka no i do widzenia
Lecz niekiedy to puste słowa,
nigdy nie wiemy co dana osoba
pod świąteczną maską chowa
Czasem szczerych gestów brakuje
i cała magia świąt się rujnuje
Świąteczna gorączka, zakupy, bieganina,
w Bożonarodzeniowy szał popada cała rodzina
I co z tego że nasi krewni są blisko,
przecież nie na tym polega to wszystko...
Więc Sayuri z szczerego serducha
życzy Wam uśmiechu od ucha do ucha,
i nawet jak śnieg na zewnątrz prószy i fika,
to niech wam on z twarzy nigdy nie znika
Przeciwnością losu się nie dajcie,
wszystkich swą radością w około zarażajcie
Pokonujcie wszelkie niedogodności,
a w sercu miejcie dużo miłości
Wiem że czasem trudno bywa,
więc wytrwałości - z nią się wygrywa
Może i nie typowe są moje życzenia
lecz życzę wartości które nie każdy docenia
I jeszcze jedno - marzeń spełnienia,
jasnego celu i do niego dążenia,
a po drodze żadnych smutków,
tylko wiara w siebie prowadzi do pozytywnych skutków
Czego chcecie - sami wiecie,
więc tego Wam też życzę,
Najweselszych świąt!!! - teraz do Was krzyczę! ;)

I pomyśleć że zawsze dostaje lepsze i wartościowsze życzenia od ciebie niż od własnej rodziny.. ;)))
OdpowiedzUsuńPrzepiękne życzenia sayuri-sama <33
Chociaż wolę ci powiedzieć to osobiście to tobie też życzę wszystkiego co najlepsze na te święta ^^
A na koniec przy okazji żeby cię trochę powkurwiać i pospamować i nie obchodzi mnie to że to już 3 dni po, raz 1000000000 STO LAT z okazji urodzin !! ;ppppp
Hahahahaha ! xDD będę cię tym gnębić do końca tygodnia ;pp
<3
Jest Pani nudna, jak chuj w francuskim cieście :D :P Za świąteczne życzenia arigatou serdecznie, lecz tamte to weź sobie w pałę wsadź a potem se ją zwal!!!! :D Popsułaś tylko arcypiękną atmosferę świąteczno-życzeniową panującą wokoło :D Ja nie mam zamiaru jej niszczyć i bezcześcić, więc odpuszczę sobie pisania o moich zamiarach, co do poskromnienia Twej poczochranej osoby :D
UsuńJa już wiem, dlaczego nie ma śniegu! Twoje cieplusie życzenia i pomarańczowe włosy cały rozpuściły xD
OdpowiedzUsuńJak pięknie napisane życzenia *.* Nie dość, że rymy to jeszcze takie... z przekazem? :D Wartościowe!
Wszystkie pały dziś się cieszą, bo do Sayuri z Gwiazdorkiem lecą!
xDDD
Tobie również radosnych świąt i nowego roku! I oczywiście wszystkiego, co nam tak ładnie powyżej życzyłaś :*
Merry christmas!
Dziękuje Ci za ten przearcybardzo miły w swej skromnej istocie komentarz!!! :D ^_^ Ja tam nie narzekam na brak śniegu, ale z drugiej strony trochę szkoda że nie spadło choć milimetr na święta :D Arigatou i nawzajem raz jeszcze ! :D
UsuńPiękne życzenia! Takie wesołe i w ogóle :D No tylko tego śniegu brak... Pewnie Aoś i Kisia są tak gorący i sexi, że roztopili cały śnieg XD (tłumacz se, tłumacz :P)
OdpowiedzUsuńŻyczę ci wszystkiego co najlepsze, więcej Aosia, zdrowia, szczęścia, Aomine, jezcze więcej weny na przyszły rok, spełnienia marzeń, Aomine-kuna, więcej takich genilanych wierszyków, Aominecchiego i sukcesów (np. w pisaniu! :D)
Pozdrowionka ślę <3
Całkiem słuszna teoria z tym śniegiem, droga Pani Akino :D :P Bardzo, ale to bardzo straszniee Pani dziękuje za te arcymilusie i piękniusie życzenia ^_^ i nawzajem!!! :D :3
Usuń