poniedziałek, 23 listopada 2015

Wena mnie napadła nie tutejsza, by napisać dziwnego wiersza! :D

Witam zaszczytnie i przeserdecznie wszystkich przybyłych i będących w zza światach poza umysłowych :D Otóż i do rzeczy, dnia dzisiejszego wspaniałego, podczas przerwy w pracy, do nieposkromionego łba szanownej Sayuri-chan wpadł jakiś arcydziki pomysł, którego to musiała szybko i natychmiastowo zrealizować :D W związku z tym poniżej prezentuje owoc tegoże szaleńczego natchnienia :D Kłaniam się do jądra ziemi i przesyłam huczne pozdrowienia od naszej czcigodnej Tęczowej Generacji :D  (★^O^★)



Dziś w Teiko, w dzień sportowy, takie słyszy się rozmowy:


-Może Pan się o mnie oprze, Panie absolutny chłopcze?
-Cóż Shintaro do mnie mówisz, chyba swego życia nie lubisz.
-Co się dziwić mój Akaszu drogi, jak żeś jest tak strasznie srogi. 

Rzecze na to rozgoryczony Tetsuya:

-Midorima-kun weź nie pierdol, złap go za chuja!

Aomine po pale Kise klepie:

-Jak tam Kise, coraz lepiej? 
-Dzięki, dzięki Aominecchi kochanie, aż nabrałem ochoty na ostre ruchanie. 

Lecz Pan Muraś*, z tym jest gorzej, blady, chudy, walić nie może!

-A to pała z niego!, westchnęła drużyna Akashiego. 

Kuroko stroni od Akasza a ten nieustannie mu się naprasza. 

-Mój Tetsuyo, mój niebieski, ze mną seks przyjemnie przekurewski! 

Kuroś tylko dupę zatyka

-Niech no Akashi prędzej zmyka! Ja chcę by mym przyszłym chłopakiem był Kagami, bo ty mi jeszcze pałę utniesz nożyczkami!

-A to pała z niego!, westchnęła drużyna Akashiego.  

Na raz słychać głos trenera:

-Kto tu się tak opierdziela?
-To Mine-chin, ten leń od siedmiu boleści, jest taki bezużyteczny na treningach, że to się w pale nie mieści! 
-Patrzcie na Haizakiego, widzieliście jaki krewki?! Pewnie znowu gdzieś na boku pieprzył napalone kurewki! 

Niech rozsądzi nas Momoi, co się teraz w szatni z drugim składem pierdoli. 

A Satsuki rzecze smutnie:

-Moi drodzy, po co kłótnie, po co wasze swary głupie, jesteście takimi kretynami, że mam was głęboko w dupie! 

-Ale z niej szmata! -Drużyna Akashiego wypaliła jak armata. 

*Ku wyjaśnieniu zdrobnienia, Murasakibara rzecz jasna :D



4 komentarze:

  1. Hahahahaha! Rozwalona na wszystkoe części niczym po bombie xD
    Wsumie to była wieelka, tęczowa i zboczona bomba! Czyli wszystko co wielbię. Jak się ryć zaczęłam to przez jedenaście minut (bo juz ten komentarz troche pisze, bo raz sie usunelo, raz sie telefon rozladował...) skończyć nie mogę!
    Ja już tak mam, że jak mnie coś rozbawi raz, a później ktoś powoe np. MINE-CHIN to ja juz mam skojarzenia z danym tekstem i znowu zaczynam się ryć xD
    W każdym razie koňcówka z Satsuki najlepsza! Hahahah... Kończę, bo ze śmiechu zaraz mojej Ryoutce-ciotce bębeni pęknom xD
    Pozdrawiam gorąco i weeeny na więcej takich zajebistaści <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała wybrać jedno, najśmieszniejsze zdanie, nie dałabym rady XD Ten wierszyk jest genialny :D Przebija moje marne coś... Ale i tak zajebisty :D A Tetsu jaki... hmm.. arogancki i przeklina nawet! O_o Zakończenie- boskie. Wstęp- boski. Całość- BOSKA. Za dużo u ciebie tej boskości i zajebistości... Wyczuwam za duży wpływ Aominecchiego! XD
    Kwestie AKahiego- padłam XD
    Kwestie Tetsu- znów padłam XD
    Kwestie Aomine- leżę XD
    Kwestia Momoi - niespodzianka- znów padłam :P
    Ogromne brawa dla tej oto Pani, mistrzyni rymowanek! :D :D

    Jeszcze raz powiem, że genialne :D Weny na więcej takich pomysłów :** I przesyłam goooorąąąąąceee pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A, jeszcze jedno - to zdjęcie na poczatku mnie totalnie rozwaliło XD Tylko kolor Aominesia nie za bardzo mi pasuje, ale to szczególik ^^ i tak padłam (znowu.. :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padam, to ja od waszych przearcy miłych komentarzów, moje najwielebniejsze Panie :D I życzenia od Pań dotyczące weny, weny i jeszcze raz weny, działają na mnie jak strzała co z prędkością pały leciała, bo już dopadają mnie pomysły na kolejne takie wierszyki :D W niedługim odcinku czasowym zamierzam je tu zamieścić więc proszę się nastawić psychicznie :D Póki co, dziękuje serdecznie i całuję :D

      Usuń